Zvýhodněné financování
Vážení lékárníci,
Denně jsme zaplavováni novými předpisy a směrnicemi, musíme spravovat nekonečná množství dat a připravovat výkazy, atd. O lékárnách a lékárnících to platí ještě v mnohem větší míře. Nové nároky způsobují vysoké pracovní vytížení, pracovní nekomfort a s ním přicházející chyby, které jsou často drahé a nebezpečné.
Jak tedy zvýšit efektivitu lékárny? Jak být úspěšnější a obstát v současné konkurenci? Jak si udělat práci příjemnější a tím atraktivnější pro zaměstnance? A jak všechno realizovat v duchu nejmodernějších trendů? Některá řešení se nabízejí.
Řešení hodné 21. století
Řešením je přenechat většinu administrativní práce, zpracování dat a toku zboží strojům a počítačům. Nabízíme Vám možnost instalace výkonného systému do Vaší lékárny, který přijaté léky naskladní, zpracuje související údaje včetně kontroly pravosti léčiva, a lék připraví lékárníkovi pro výdej.
Tento systém může být doplněn dalšími elektronickými marketingovými nástroji, jako virtuální výstava léčiv, informační portály s možností výběru zboží, atd.
Kdy uvažovat o implementaci?
Elektronický recept už je každodenní součástí lékárenského života a stejně tak i protipadělková vyhláška. Nároky na provoz stoupají.
Systém automatizace skladování a výdeje léčiv v lékárně je v podstatě možné implementovat kdykoli, a okamžitě začne přinášet užitek. Tak proč nezačít hned. Navíc je zatím pro pacienty málo známý a tak kromě zmiňovaných předností lékárně přinese zajímavou konkurenční výhodu.
Pro více informací nás neváhejte kontaktovat
- e-mail: zvyhodneni@helago-cz.cz
- telefon: 495 220 229