Robot v lékárně
Robot v lékárně
Za poslední rok se většina z nás naučila nakupovat na internetu i tkaničky do bot. Situace však pouze eskalovala způsob nakupování, které zejména mladá generace miluje a nevyhnutelně se tak jak tak stane běžným standardem. S léky na recept je to zatím komplikovanější, ale způsoby řešení již existují, jde pouze o legislativní úpravu. Je čas tomuto způsobu nakupování lékárny přizpůsobovat.
Projděte se automatizovanou lékárnou
Robot (1)
je srdcem takové moderní automatizované lékárny. Nezabere mnoho místa, ale díky optimalizaci ukládání léků pozře tisíce balení. A osvobodí farmaceuta od spousty nekvalifikované práce, kterou zastane mnohem rychleji než člověk, udělá pořádek v tocích materiálu lékárnou, v sekundě provede inventuru, vyřídí všechny úkony spojené s protipadělkovou vyhláškou atd.
Robotem to může, ovšem nemusí končit. Pojďte si projít koncept společnosti BD ROWA, světového lídra v automatizaci výdeje léčiv, se všemi periferiemi navázanými na automat.
Vmotion (2)
systém dotykových obrazovek umožňující vytvořit virtuální výstavku léčiv, na která se nepráší, a neprochází jim exspirace. Ani teplota skladování není rozhodující. Celé aranžmá lze změnit jedním kliknutím, například podle sezóny, nebo probíhajících reklamních kampaní.
Systém je napojený na robota. Pokud pacient požádá o lék, lékárník ho zobrazí včetně detailů, spolu s cenami všech velikostí balení a se všemi alternativními produkty. Dokonce i napoví, čeho je skladem nejvíc. Po odkliknutí automat lék přiveze.
Pick-Up (3)
Pick-Up Point – umožňuje klientovi si léky vybrat a zaplatit v klidu domova, a do lékárny si je přijít pouze vyzvednout. V Pick-Up Pointu načte QR kód, a automat mu je vydá.
Informační portál pro OTC (4)
je k dispozici klientům, kteří si chtějí, bez tlaku čekajících v zádech, promyslet jaký potravinový doplněk či kosmetiku vybrat, porovnat ceny, vlastnosti. Potom si vybrané léky vyzvednou.
Self-CheckOut (5)
Vshelf (6)
Pick-Up Outdoor (7)
umožňuje mít otevřeno sedm dní v týdnu, 24 hodin denně. Funguje stejně jako vnitřní výdejní okénko, ovšem s nepřetržitým provozem. Zákazník nakoupí a zaplatí na e-shopu lékárny, obdrží QR kód. Ten načte u výdejního okna a automat mu léky vydá.
Vmotion do výkladů (8)
Reklamní obrazovka do výkladu. Má vysokou svítivost, aby byla čitelná i když stojí proti slunci. Zaujme a přitáhne klienty, počet zobrazených reklam je evidován a může být s distributory zobchodován.
Bezpečnostní rám (9)
Proč ještě změnit koncept klasické lékárny se dovíte na: www.robotvlekarne.cz